Máš spoustu odhodlání, začít pro sebe něco dělat, ale vydrží Ti sotva pár dní nebo ho nikdy nepřetavíš do akce?

Hackni svou motivaci

3 kroky, jak na to

Přihlaš se na kurz a zjisti, jak na to, aby se odhodlání v hlavě přeměnilo do akce v praxi

KDY: 13.1. - 15.1.2023

KDE: online v pohodlí domova

Je ZDARMA a díky němu se konečně HNEŠ Z MÍSTA

Jsou chvíle, kdy máme pocit, že nemá cenu nic.

Možná to tak teď máš i ty...

  • Stojíš jak přikovaná na místě a nedokážeš začít, i když víš, že bys měla.
  • 🌑
    Víš, že jakmile se začneš sama sobě věnovat, půjde vše lépe.
  • 🌑
    Čím déle se odhodláváš, tím je těžší začít..

Až si řekneš, že to stejně nezvládneš a nemá cenu se snažit.

A nebo...

  • ...si říkáš každý den, jo dnes už začnu cvičit!
  • A vydržím. Minimálně do té doby, že zhubnu, uběhnu X km (doplň dle svého).
  • A možná i začneš. Ale neuplyne ani týden, vynecháš a pak už se k tomu nevrátíš.
  • A čekáš na pondělí, nový měsíc, nový rok, abys mohla opět začít. Však v půlce týdne to nemá cenu, ne?
  • Nebo začneš a držíš celkem dlouho, ale pak se nahrne moc práce, onemocníš, onemocní děti a jseš zase na začátku a ne a ne opět naskočit. 

Víš, v čem je zakopaný pes? 

Něco ti prozradím

☀️

To, že zklameš a nevydržíš neznamená, že jsi neschopná

☀️

Jen zkrátka si dáváš moc velké cíle

☀️

Ale do každého cíle vede spousta malých kroků. A s každým krokem si blíž a blíž. 

☀️

A když se jednou zastavíš, tak to neznamená, že se nemůžeš znovu rozejít

☀️

Přihlaš se na minikurz zdarma a osvoj si 3 kroky k tomu, jak začít (nejen) s pohybem, vytrvat a užívat si ho.

V určitém okamžiku se bolest z nečinnosti stane větší než bolest z dělání dané věci.“

Představ si, že nebudeš muset přemýšlet, zda jít či nejít cvičit. Zkrátka půjdeš.

🌟

Máš volnější hlavu, protože z daných činností se stává rutina.

🌟

A s každým dalším dnem máš větší a větší motivaci pokračovat.

🌟

A když náhodou přestaneš, víš, že to není znamení toho, že jsi opět selhala. Je to součást tvé cesty a ty na ní umíš naskočit znovu. 

Kurz začíná za

✏️ Na minikurzu se dozvíš 3 funkční kroky, jak na svou motivaci (nejen) k pohybu.

✏️Jak dosáhnout toho, že pohyb se stane tvou rutinou, tak abys o něm nemusela přemýšlet.

✏️A zkrátka se hýbala. Pravidelně. S radostí. 

✏️A v hlavě ti zbyde místo na jiné důležité věci.

A kdo tě minikurzem provede?

Jsem Edita, měla jsem prsa v háji a snažím se mít tělo v cajku. Vyléčila jsem se z rakoviny prsu a věřím že velký podíl na tom měla moje fyzická kondice. Zkrátka, že jsem o své tělo uměla pečovat. 

Jako fyzioterapeutka pracuji od roku 2008. Mým klienty byli převážně lidé po poranění míchy. Pracuji taktéž s lidmi s roztroušenou sklerózou. A zároveň se věnuji i lidem s "klasickými" bolestmi zad. A sem tam si odskočím na Zdravotně sociální fakultu JČU, kde učím budoucí studenty fyzioterapie. 

Také ráda běhám, uběhla jsem několik půlmaratonů. A miluju jógu, která je skvělým doplňkem k běhu. 

Mám doma tři malé děti, proto vím, že čas je velmi cenná komodita a cvičení delší než 20 min je často sci-fi. Ale taky vím, že i 15min denně je více, než 1hodina za dva týdny

Absolovovala jsem kurzy Spiral dynamik, metodu Ludmily Mojžíšové, kurz jógy s propojením do fyzioterapie a mnoho dalších odborných kurzů.